donderdag 30 januari 2014

Lekker prakkie!



Een van mijn favoriete recepten is dit lekkere prakkie.

Ik noem het prakkie omdat ik eigenlijk niet goed weet
hoe ik het anders moet noemen.

Je maakt het van wortels, dadels, kaneel en verse jus d'orange.
Het valt onder de raw-food recepten. 
Dus dit is super gezond.

Je stopt alles in een blender of hakmachine en pureert 
alles totdat het een lekker prutje wordt.

4 worteltjes
8 dadels
snufje kaneel
scheutje sap

Ik eet het door de soja yoghurt, meng het met vruchten en 
noten of smeer het op een plakje appel.


Het ziet er misschien niet zo lekker uit, maar als je van raw-food houdt,
moet je dit echt eens proberen het is super lekker en gezond.

In de koelkast kun je het, afgesloten, 3 dagen bewaren.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!


Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten