vrijdag 31 januari 2014

Sjaaltjes haken


Haken, haken, wat zal ik nu toch eens maken?

Bij Zeeman zag ik leuke wol en ik kreeg gelijk zin
om met deze wol iets leuks te gaan haken.

Via een beetje hulp van YouTube en natuurlijk een beetje 
van mijzelf, heb ik deze twee sjaals gehaakt.

Ik heb op de foto hartjes neergelegd om aan te geven hoe
dik het draad is waarmee ik haak.
Ik gebruik haaknaald 10.

Deze kol sjaal heb ik gemaakt met een puf-steek.

Met de restjes van de wol kon ik nog net een tweede 
sjaaltje breien.

Ik heb deze sjaal gehaakt met afwisselende steken:
stokjes, halve stokjes, dubbele stokjes en vaste.


Gewoon een beetje op gevoel, dus zonder patroon.
Met echt de allerlaatste restjes heb ik nog wat franjes
gemaakt aan de onderkant van de sjaal.

Best goed gelukt, toch?


Groetjes, Sylvia & Camy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten